Krajnji kupac električne energije ili ovlašćeno lice krajnjeg kupca može podneti prigovor na račun za električnu energiju zbog očitavanja, obračuna, uplata, utuženja, na obustavu isporuke električne energije, na kvalitet električne energije, kao i radi regulisanja drugih spornih pitanja iz Ugovora o potpunom snabdevanju električnom energijom – garantovano snabdevanje.
Prigovorom se smatra svako obraćanje krajnjeg kupca u vidu reklamacije, pritužbe, žalbe i dr, radi ostvarivanja njegovih prava u skladu sa propisima, a čiji predmet je u nadležnosti EPS AD.
Prigovor se može podneti:
- Putem portala i mobilne aplikacije „EPS Uvid u račun“
- Lično, na šalteru EPS AD Beograd (adresa je navedena na računu za električnu energiju)
- Pisanim putem – dopisom (adresa je navedena na računu za električnu energiju)
- Elektronskom poštom na adresu: reklamacije@eps.rs
- Telefonskim putem na broj telefona: 0800 111 202 (besplatan poziv)
Obrazac za podnošenje prigovora može se preuzeti ovde. Prilikom podnošenja prigovora neophodno je uneti sve tražene podatke.
Za svaki primlјeni prigovor, EPS AD podnosiocu izdaje potvrdu o prijemu, odnosno informaciju o evidencionom broju prigovora. U skladu sa rokovima u važećim propisima, EPS AD formira i upućuje odgovor na prigovor podnosiocu na način na koji je prigovor podnet.
U slučaju tehničkih problema u vezi sa priklјučkom na sistem, mernom opremom i tačnošću merenja, kvalitetom isporuke električne energije, kvarovima na mreži i prekidima napajanja, kupac se može obratiti direktno Elektrodistribuciji Srbije d.o.o Beograd.
EPS AD u svojstvu trgovca koji pruža uslugu garantovanog snabdevanja električnom energijom kao uslugu od opšteg ekonomskog interesa, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, obrazovalo je:
Komisiju za rešavanje prigovora fizičkih lica - krajnjih kupaca električne energije sa pravom na garantovano snabdevanje